Over de campagne

Met de campagne #danmoattejohjirnetweze laten enthousiaste en ondernemende inwoners van Noordoost Fryslân zien wat deze regio uniek maakt: de ruimte, natuur, aangenaam wonen, veiligheid, beleving, kansrijk en energiek werk én toonaangevende organisaties en bedrijven. De campagne draagt bij aan de vitaliteit van Noordoost Fryslân, nu en in de toekomst.

 

Makers van de campagne

De bedenker, producent en regisseur van de campagne is Sipke Jan Bousema van SJB Media. Geboren in Dokkum en woonachtig in Wyns. “We weten heel goed hoe mooi het wonen, leven en werken hier is, alleen we schreeuwen het niet van de daken. De authenticiteit van de mensen en de regio wil ik met deze campagne en video laten zien en voelen – op onze eigenwijze, humoristische manier.”

Hij werkt voor de campagne samen met onder andere cameraman Jeroen Schrage van Audioperspective, dronepiloot en fotograaf Binne Louw Katsma en de gedreven studenten Daphne Draaisma en Isabel Postma van MICA, de Media Innovatie Campus uit Leeuwarden.

 

Over Agenda Netwerk Noordoost (ANNO)

De campagne is mogelijk gemaakt door ANNO, die met maatschappelijke en economische partners werkt aan de sociaal economische ontwikkeling van de regio.

© 2024 Netwerk Noordoost Fryslân · disclaimer